pappfiguren.blogg.se

Fredrik som pappa, sambo, bonuspappa och människa.

Visare med åren....

Kategori: Barn och Familj

Att man kan tappa humöret, tappa hakan, tappa lusten, tappa omdömet....ja tappa allt möjligt! Det har vi alla varit med om...men jag har den här veckan insett att jag med åren lärt mig att hantera skit som kommer i vägen för mitt goda sinne. 

Ena dagen kan det som fått mig att tappa (vad det nu är som tappas) vara en stor grej. När det väl sjunkit in och jag fått stryka det medhårs, ältat det i evigheter (i mitt huvud) och bett mig själv hålla käften....då inser jag att det finns så mycket större saker att lägga tid på. Som min familj, min släkt, mina vänner.

Så ska ni lära er något av pappfigur idag ; Då är det att sluta älta, gå vidare i tanken och tänk på att det förmodligen inte blir bättre av att du går och tänker på det.

Ha en bra helg!!


//Alltid förbannat förälskad! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: