pappfiguren.blogg.se

Fredrik som pappa, sambo, bonuspappa och människa.

Host morgon på er!

Kategori: Barn och Familj

03.30!!! Vaknar av en knuff i ryggen av Elin, Lucas står och jollrar, håller i sin spjälsäng och tittat på mig. Jag lägger honom ner och somnar om. Samma sak utspelas ca 3-4ggr. Byter kissig blöja, lägger honom bredvid mig så Elin ska få sova. 

Då kan inte JAG somna pga min jefvulusiska hosta. Lägger Lucas insin säng och går upp och sätter mig i soffan för att slippa hostan!! 

Men men! Äntligen måndag? Ha en bra vecka!


Elin och jag påbörjade vår resa tillsammans igår, hon ska ta körkort :)


Friskvårdspromenad nere i hamnen med kollega!

En stund med pappa och legohunden "kaaakaa"

Nu ska jag svepa kaffe och ladda för gym!! Ps. Alla andra sover fortfarande 06.38!!!!ds.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: