pappfiguren.blogg.se

Fredrik som pappa, sambo, bonuspappa och människa.

Bubbel, skratt, tårar....

Kategori: Allmänt

Jag har den finaste familjen man kan önska sig. En sambo (snart fru) som jag inte kan vara i närheten av, utan att få känslan att bara vilja slita tag i henne och göra en filmkyss med....men det går ju inte att hålla på med dagligen. Vi får hålla oss till den svenska ramen = Lagom är bäst?  

Sen har vi tre monster här hemma, en snart sexåring som verkligen börjar testa våra gränser, men som samtidigt är världens snällaste och goaste kille. 

En snart fyraåring som har ärvt sin mors temperament(hoppas jag aldrig behöver se henne riktigt arg), en stark vilja med massa energi och ork. Finns ingen bättre fyraåring i min värld. Generös, kärleksfull och omtänksam.

Sen har vi lillskit, snart två år. Pappas lilla skräp :) Finns inte ord till hur mycket jag älskar den lilla krabaten. Bara den känslan när man kommer hem från jobbet och han får se mig och skriker (med glädje i rösten) "Pappaaaaa, pappaaaaa". 

Enough said - Ta vara på det ni har!






Kommentarer


Kommentera inlägget här: