pappfiguren.blogg.se

Fredrik som pappa, sambo, bonuspappa och människa.

Det där lilla extra....

Kategori: kärlek

Har hon verkligen. Ja Elin alltså, mamman till min son, tjejen i mitt liv, puman jag föll pladask för. Hon är genomsnäll, uppriktig, rak&ärlig, snygg, min bästa vän.

Skulle kunna rabbla massa egenskaper, men den finaste och starkaste egenskapen i Elin är hennes omtänksamhet. Hon bryr sig om andra mer än alldeles för många andra. Självklart (precis som för mig) så kommer barnen först, men sen känns det som att hon sätter många andra före sig själv. Där ingår även jag....och det får jag känna på ofta och på många sätt.

Ett exempel ; jag tränar amerikansk fotboll, kommer hem 20.45. Ska åka till jobbet 21.30. Då står matlådan färdigpackad....med äggen som ni ser på bilden!!!! Det är bara en av alla saker som hon gör för mig, kärleken i mitt liv.

Förresten ; idag stog Lucas upp i över fem minuter, hållandes i soffan alldeles själv! Så snart springer han iväg!

Och Benjamin hittade en ny vän, herr nyckelpiga!

Tjing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: