pappfiguren.blogg.se

Fredrik som pappa, sambo, bonuspappa och människa.

Lite att se fram emot!

Kategori: pappa-blogg

Imorgon är det jag och Elin som solo(farmor ska vara barnvakt) drar till gymmet och köttar våra muskler. Sen ska vi hitta nåt ställe som serverar GOD lunch på en lördag, nån som har nåt förslag?

När Elin kom hem från Sthlm hade hon med sig en present till mig; Ace Frehleys memoarer. Visst är hon go :) Sen ställde hon sig och gjorde lchf-ostpaj till mig och Sara. Sara är den jag för närvarande jobbar skiftet med...hela helgen.

En annan sak att se fram emot ; Henka, jag och Ante drar på fredag med buss mot Sthlm, för att se Bad Religion på gröna Lund. Ska bli så jävla kul, har lyssnat på dem sedan högstadiet :)

Ha en bra kväll så hörs vi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: